Tuesday, December 20, 2011

Buenos Dias a Todos!

Hello, good morning everyone! How are you today? Fine, huh? I hope so. I woke up at 5.30 a.m. and I immediately took my phone and opened my Twitter.
After that I asked my mom, "Mom, can I play my laptop?"
My mom answered, "Sure."
And I played my laptop. I thought it's better if I say good morning in my blog. So, Good morning everyone! Have a nice day!
Hola, buenos días a todos! ¿Cómo estás hoy? Bien, ¿eh? Espero que sí. Me desperté a las 5.30 am y de inmediato me llevó a mi teléfono y me abrió Twitter. 
Después de eso le pregunté a mi mamá: "Mamá, ¿puedo jugar con mi laptop?" 
Mi madre respondió: "Claro." 
Y jugué mi ordenador portátil. Pensé que era mejor si los buenos días en mi blog. Por lo tanto, buenos días a todos! Tenga un buen día!

0 komentar:

Post a Comment

comment or die!!!!!